Doprava

MOŽNOSTI DORUČENÍ

Osobní odběr

Po obdržení Vaší objednávky Vás budeme informovat na e-mail uvedený v objednávce o možnosti vyzvednutí objednaného zboží.

Pokud Vám e-mail s výzvou k vyzvednutí zboží nedorazí, objednávka ještě není připravena k odběru. Bez předchozí domluvy zůstává zboží zamluveno po dobu jednoho týdne od vytvoření objednávky.

Pokud si zboží zákazník do této doby nevyzvedne, objednávka je automaticky stornována. Objednané zboží si můžete vyzvednout na našich pobočkách bez dalších poplatků.

Doprava přepravní službou

Dopravu výrobků až k Vám do domu za první uzamykatelné dveře zajišťuje společnost ZDAR a.s. Standardní doručení probíhá v pracovní dny mezi 7 - 16 hod. v závislosti na umístění místa určení na trase příslušného auta rozvážejícího zásilku.


O odeslání zboží Vás budeme informovat v den expedice zboží, tedy den před dodáním, na e-mailovou adresu uvedenou v objednávce. 

Platba u dopravce, tzv. na dobírku lze v tuto chvíli pouze v hotovosti.

Při převzetí zboží Vás prosíme o důkladnou kontrolu, zejména věnujte patřičnou pozornost vizuální kontrole poškození obalu nebo nekompletní či vykradené zásilce. V případě jakýchkoliv nejasností je třeba provést zápis s řidičem. Na pozdější reklamace nebere dopravce zřetel. Bližší informace k převzetí zásilky naleznete.

Odvoz starého spotřebiče

Odvoz starého spotřebiče si můžete dodatečně zvolit během vytváření objednávky za paušální poplatek ve výši Kč 350,-. Starý spotřebič prosíme připravit k odvozu u prvních uzamykatelných dveří.

DOPRAVNÉ NA SLOVENSKO

Dopravné počítá individuálně dle celkové váhy zásilky a místa dodání. 
Doprava zdarma se vztahuje pouze na označené produkty u zásilek doručovaných v rámci České republiky.

Převzetí zásilky

Zákazník je povinen překontrolovat a převzít zásilku pouze není-li nijak poškozená. V žádném případě nepodepisujte řidiči přepravní list před důkladnou kontrolou zboží, a to i pod obalem!. Před samotnou kontrolou zboží pod obalem je zákazník povinen napsat řidiči do přepravního listu reálný stav obalu, a to i v případě, že je nepoškozen. V případě poškození spotřebiče je nutné s řidičem sepsat škodní protokol a pro další reklamační řízení je nutné dochovat i obal, tedy OBAL NEVYHAZUJTE. Pro urychlení dalšího postupu doporučujeme kontaktovat naši zákaznickou linku. Na reklamace mechanického poškození výrobku po podpisu přepravního listu bez výhrad nebude brán zřetel s ohledem na přepravní podmínky přepravce.

Nastavení cookies

Používáme cookies, abychom Vám umožnili pohodlné prohlížení webu a díky analýze provozu webu neustále zlepšovali jeho funkce, výkon a použitelnost

Nezbytné (vždy aktivní nelze vypnout)
Tyto cookies jsou potřeba, aby web fungoval správně
Analytické
Pomáhají nám pochopit, jak web používáte. S jejich pomocí ho můžeme zlepšovat
Profilující (marketingové)
Díky těmto cookies vám můžeme zobrazovat relevantní obsah a reklamy, které pro vás mohou být zajímavé a užitečné