Zákonné poučení

POUČENÍ O MIMOSOUDNÍM ŘEŠENÍ SPOTŘEBITELSKÝCH SPORŮ

 

Česká obchodní inspekce vykonává dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů. Spotřebitel se může obrátit se stížností v souvislosti s uzavřením a plněním smlouvy na tento orgán dozoru.

 

Dojde-li mezi prodávajícím a spotřebitelem ke vzniku sporu z uzavřené smlouvy, který se nepodaří vyřešit dohodou, může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení sporu před Českou obchodní inspekcí, Ústřední inspektorát - oddělení ADR, se sídlem Štěpánská 15, 120 00 Praha 2, email: adr@coi.cz, web: adr.coi.cz, která vykonává dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.

 

OZNÁMENÍ O ELEKTRONICKÉ EVIDENCI TRŽEB

 

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.